Start strzelców w czeskim Semily
W czeskim Semily na zawodach międzynarodowych rywalizowali zawodnicy sekcji strzeleckiej. W konkurencji...
Wraz z wdrożeniem zmodyfikowanej wersji klubowego herbu TS Wisła Kraków wprowadza też do użytku przygotowaną przez agencję Veneo profesjonalną księgę znaku definiująca jego konstrukcję i zasady wykorzystania. Klub zyskał też nowe hasło przewodnie „Pierwsi w grze”.
Księga znaku zawiera nie tylko konstrukcję samego herbu, ale także zbiór zasad, reguł i metod jego wykorzystania. Precyzyjnie została zdefiniowana kolorystyka i liternictwo. Przykłady projektów używanych w codziennej działalności klubu przedmiotów takich jak np. papier firmowy czy wizytówki będą drogowskazem w budowaniu tożsamości wizualnej TS Wisła Kraków w nadchodzących latach.
KSIĘGA ZNAKU TS WISŁA KRAKÓW >>>
„Przygotowując projekty staraliśmy się podkreślić odrębność i wyjątkowość stowarzyszenia, które jest największym w Małopolsce i jednym z największych w kraju klubów wielosekcyjnych.” – powiedziała Beata Mordarska, prezes agencji Veneo. „Z tego powodu zaprojektowaliśmy zestaw unikalnych ikon symbolizujących te dyscypliny, które będą wykorzystywane przez sekcje TS Wisła.” – dodała.
Kolejną nowością jest też hasło przewodnie jakim w swojej komunikacji będzie się od teraz posługiwała TS Wisła Kraków. Brzmi ono „Pierwsi w grze” i ma symbolizować towarzyszące sportowcom dążenie do zwycięstwa oraz pionierską rolę samego klubu w wielu aspektach.
Wisła Kraków to najstarszy istniejący klub w Polsce. Jego piłkarze jako pierwsi sięgnęli po Puchar Polski, jako pierwsi wygrali rozgrywki ligowe. Koszykarki zapisały się w kronikach jako pierwszy zespół z ponad 20-toma tytułami mistrzowskimi na koncie. Zawodnicy i działacze krakowskiego klubu byli też pionierami innych dyscyplin jak lekkoatletyka, sporty zimowe czy motorowe, żeby wymienić tylko kilka. Również w działaniach pozasportowych Wiślacy wyznaczali kierunki, jak choćby w 1911 roku organizując niezależny od zaborców narodowy związek piłki nożnej. Storpedowana przez lokalnego rywala inicjatywa wprawdzie upadła, ale pozostała symbolem patriotyzmu i wiodącej roli klubu z ulicy Reymonta.
„Na przestrzeni prawie 120 lat zawodnicy, działacze i sympatycy TS Wisła Kraków wielokrotnie wyznaczali kierunki i zajmowali najwyższe miejsca w rywalizacji sportowej i działalności społecznej. Nasz wielosekcyjny klub jest najbardziej utytułowaną organizacją sportową w regionie i jedną z najbardziej utytułowanych w kraju. Zaproponowane przez agencję Veneo hasło „Pierwsi w grze” pozycjonuje nasz klub na sportowej mapie Polski idealnie oddając Wiślacki etos i charakter.” – podsumował Tomasz Jażdżyński, prezes TS Wisła Kraków.
TS Wisła Kraków to założony wiosną 1906 roku wielosekcyjny klub rywalizujący w zawodach koszykówki kobiet i mężczyzn, siatkówki kobiet, gimnastyki sportowej kobiet, boksu, judo, strzelectwa, szermierki, brydża oraz młodzieżowej piłki nożnej. Siedziba klubu mieści się przy ulicy Reymonta 22 w Krakowie.
Veneo jest digitalową agencją strategiczno-kreatywną oraz performance. Tworzy koncepty strategiczno-kreatywne wyznaczające kierunki komunikacji dla firm i marek, a także zajmuje się ich kompleksową egzekucją. Przyświeca jej idea marketingu, który buduje biznes Klienta i działa w autorskim modelu DMF (Digitalowy Marketing Funkcjonalny). Pomaga firmom od 20 lat.