Start strzelców w czeskim Semily
W czeskim Semily na zawodach międzynarodowych rywalizowali zawodnicy sekcji strzeleckiej. W konkurencji...
W bieżącym sezonie zespół seniorów koszykówki mężczyzn wspierać będzie krakowska agencja digitalowa Veneo. Logotyp firmy znajdzie się na koszulkach meczowych drużyny.
W sezonie 22/23 seniorski zespół koszykarzy Wisły Kraków będzie występował na poziomie II ligi. Drużyna będzie się składała przede wszystkim z wychowanków – aż 14 z 18 zgłoszonych zawodników od początku kariery związana jest z krakowskim klubem. Rozpoczęte właśnie rozgrywki będą wielkim wyzwaniem dla zespołu, którego średnia wieku wynosi 17,5 roku.
Rozgrywająca swe mecze na poziomie centralnym drużyna seniorów jest kluczowa dla zapewnienia odpowiedniej ścieżki rozwoju dla trenujących w klubie zawodników. Jej prowadzenie wiąże się jednak z wysokimi kosztami.
„Cieszę się bardzo, że agencja Veneo postanowiła wesprzeć naszą działalność. W tych trudnych czasach ciężko jest znaleźć osoby, które zdecydowałyby się na wspieranie sportu, dlatego jestem bardzo wdzięczny za możliwość współpracy. Dzięki niej będziemy mogli domknąć finansowanie startu drużyny seniorów w II lidze i zapewnić rozwój sportowy naszej zdolnej młodzieży.” – powiedział Piotr Piecuch, koordynator sekcji i jednocześnie trener drużyny seniorów koszykówki mężczyzn Wisły Kraków.
Agencja Veneo od wielu lat aktywnie pomaga Wiśle Kraków. Była już sponsorem Akademii Piłkarskiej, wspiera też pierwszą drużynę piłki nożnej nieodpłatnie przygotowując projekty i nadzorując produkcję koszulek meczowych i jubileuszowych.
„Jesteśmy krakowską firmą i w tym mieście od 18 już lat budujemy swoją obecność. Wsparcie Wisły Kraków, klubu ważnego dla tak wielu mieszkańców Małopolski, traktujemy jako istotną część naszej misji społecznej, która powinna towarzyszyć każdemu zdrowemu biznesowi.” – powiedziała Beata Mordarska, prezes zarządu Veneo.
Veneo jest digitalową agencją strategiczno-kreatywną z silną dywizją performance marketingu działającą pod nazwą Veneo Performance. Działa od 2004 roku. Przyświeca jej idea marketingu, który buduje biznes Klienta. Dlatego do marketingu podchodzi funkcjonalnie i działa w modelu DMF (Digitalowy Marketing Funkcjonalny). Zajmuje się zarówno strategią, kreacją jak i zakupem mediów.